Selecteer een pagina

Wat kan Acervus! voor je doen?

Bedrijfsscan

Er wordt een knelpunt analyse van je bedrijf gedaan en een oplossing wordt aangedragen. Waar loop je tegenaan? Wat zou een goede aanpak of werkwijze voor jou kunnen zijn.

Kantoor taken op projectbasis

Denk hierbij aan incidentele projecten zoals:

  • vastleggen van werkprocessen
  • opzetten van een administratie
  • agendabeheer
  • structureren van emailverkeer
  • uitwerken van documenten

Het zijn in ieder geval opdrachten met een duidelijke projectomschrijving en looptijd.

Structureel office support

Hierbij hoort de structurele ondersteuning van je dagelijkse werkzaamheden voor beperkt aantal uur per week of maand. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • termijnbewaking
  • dossierbeheer
  • kostenregistraties opzetten en bijhouden
  • offertes maken, opvolgen
  • facturatie regelen
To do lists
rekening factuur

De kosten

Een Virtual Assistant kost inderdaad geld. Maar vergelijk eens de kosten als je een taak zelf doet en wat het kost als je voor diezelfde taak een VA inzet. Een voorbeeld berekening  kun je hier terugvinden.

Geen enkele opdracht is hetzelfde. Mede daardoor gebruik ik geen standaard pakketten en strippenkaarten. Ik geef voor elke potentiële opdracht een offerte op maat af. Hierin staat:

  • een duidelijke omschrijving van de werkzaamheden
  • hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd.
  • een prognose van de benodigde uren
  • een duidelijk inzicht in de kosten
  • welke kosten zijn bij de offerteprijs inbegrepen en welke niet.

Ik hanteer een uurtarief van € 50,00 excl. BTW. 

 

Andere mogelijkheden

Heb je toch liever iets structureels en is het werken met offertes voor jou te omslachtig? de mogelijk bestaat om voor een langere termijn de samenwerking aan te gaan met een vastgesteld aantal uren per week. Hierbij hanteer ik een minimum van 2 uur per week.
Ook hierbij is het belangrijk om vooraf duidelijk kaders vast te leggen over o.a. het soort werkzaamheden, looptijd van de overeenkomst, facturatie, communicatie enzovoort.

samenwerken
Mijn plan van aanpak
Stap 1: De afspraak

Je hebt het contactformulier ingevuld. Binnen 2 werkdagen ontvang je van mij een reactie.

Stap 2: De kennismaking

De afspraak is gemaakt. Tijd voor ons gesprek. Online of op locatie. Samen brengen we in kaart wat de werkzaamheden zijn en kijken we of samenwerken een goed plan is.

Stap 3: Het voorstel

Mijn huiswerk is gedaan. Tij dom mijn voorstel te bespreken. Is mijn plan van aanpak duidelijk? Is er nog een aanvulling nodig? Is helder welke taken er gedaan gaan worden? Zijn de kosten inzichtelijk?

Stap 4: Klaar voor de start

Tijd om de puntjes op de i te zetten. Als alles in orde bevonden is, is he ttijd om de overeenkomst aan te gaan en te ondertekenen.